hemma igen :)

så,då har jag varit i skolan en sväng,dock blev bussen in till stan sen,vilket gjorde att jag missade bussen till lugnet och kom därmed försent till workshopen ;P som tur är har vi typ de bästa lärarna ever som accepterar förseningar och så vidare :)

vi höll iaf på med kreativitet och liknande idag,först hade vi olika övningar där vi skulle säga det allra första man tänker på,det är riktigt svårt för man hittar inte riktigt något att "greppa" i hjärnan,eller vad man ska säga :P
sen testade vi och skriva lite dikter också roligt att få prova på :)

nu är jag hemma,har precis käkat lunch,tacos blev det idag utan majs eftersom det inte är bra enligt GI-metoden. Dock tog jag lite såser,som creme-fraiche,vilket inte borde vara någon fara eftersom man får äta grädde :P HHAHA

ska ge mig iväg för en promenad nu,aftonbladet hade ett bra schema på stavgångsträning,idag ska jag gå en halvtimme och sen blir det hem och göra lite sit-ups. Ska bli härligt att gå ut och gå nu när solen skiner också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback