lördag morgon..

och jag är vaken nu,klockan är liksom 7 :O folk som känner mig vet att mitt morgonhumör inte alltid är det bästa xD HAHAHA
men jag är faktiskt bara uppe för att Andreas ska på match snart och jag ville visa mitt stöd :) han åker kvart över sju och kommer hem imorgon kväll,så idag blir jag ensam hemma. Väldigt längesen jag sov ensam i lägenheten,typ i november tror jag. Ojojoj
Jag ska hoppa i säng ett par timmar till faktiskt,innan jag tar tag i den här dagen då jag ska ut och gå,städa och fixa med tvätten. Tar tag i pluggandet imorn istället,är trots allt bara ett kapitel vi ska läsa tills på tisdag,så det är ingen brådska :)

nej,nu blir det att krypa ner i sängen igen :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha din uppgift var ju söt, men jag vettefasen hur jag skulle kunna komma på en dikt! Fast man behöver kanske inte alltid vara så superseriös, haha! =)

Postat av: din f.d.arbetskamrat

Heja Alex, tala om för mig om GI metoden funkar, har också börjat lite smått men jag kör med viktväktarmat, det vet jag funkar.
Kram från K----

2008-02-09 @ 16:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback