måndag it is :)

är hemma nu,har varit och handlat på willys och ätit frukost. Köpte hem laktosfri naturell youghurt och herregud,det godaste jag ätit på länge,eftersom jag levt på ägg till frukost xD HAHAHA,filmade till och med när jag hade tagit första tuggan,HAHAHHA,jag är såå mogen ibland ^^

nu ska jag snart ta tag i lite packning och undanplockning,men först ska jag ut på en promenad,30 minuter är det som gäller idag :) kommer bara hinna gå efter mitt schema måndag och tisdag den här veckan,sen åker vi,men det kommer bli en hel del gående i veckan som kommer ändå ^^ HAHAH

Har beslutsångest med maten.. Om jag ska göra kycklingwok eller fläskkotletter med kokta och råa grönsaker.. HAHA,dagens ilands-problem som vanligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback