Melodifestivalen i Västerås.

jag var ju på plats i ABB arena för att stötta Ola :) var där på genrepet på lördagen och på riktiga delfinalen. På genrepet hade vi sjukt bra platser. Första raden på första läktaren till höger om scnenen :) det var grymt mäktigt :D
Ola sjöng 100% då,riktigt bra var han :D

Dock var det inte riktigt lika bra sångmässigt på det riktiga,men jag tycker han var grym ändå och jag är riktigt nöjd över hans plats i andra chansen! Får hoppas han slår Caracola nu,ska rösta som bara den för han är värd en plats i Globen,efter allt slit under det här året och tänk,Natalie har sålt platina och SOS har sålt guld,så han förtjänar uppskattning för det han gör!!!

Vad tycker ni om Olas låt? jag själv är ju ganska "partisk" eftersom jag gillar honom så pass mycket,men vad tycker ni om låten?

image35

Kommentarer
Postat av: Dilan´s

Hejj va med min min tävling i min blogg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback