nu är det visst kväll :)

efter min dusch så tog jag en tupplur på ungefär 25-30 minuter,det var riktigt skönt ;D är det sånt här som symboliserar att man blir gammal,att man behöver en tupplur mitt på dagen? ;P HAHAH

sen städade jag lite och slöade allmänt tills Andreas kom hem,då pratade vi lite innan jag gick iväg och handlade diverse grönsaker,det går åt mycket sånt nu när jag kör på GI :) köpte även hem mörk choklad för det får man äta. Jag som aldrig varit förtjust i det gillade faktiskt den här med hallonsmak,men det räcker med några bitar sen vill man inte ha några fler,vilket är bra :)

lagade mat iaf,det blev wok med kyckling,vitlökscreme-fraiche och sallad :) har för övrigt snart druckit två liter vatten idag,jag känner mig stolt ;D HAHAH

sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer vettigt idag,suttit här och kollat lite på tv ;P imorn har jag inläsningsdag men jag ska ändå upp tidigt för jag ska besöka min nya VFU (verksamhetsförlag utbildning) imorn :) har bytt till en förskoleklass istället för vanlig förskola,jag kände att jag hellre ville ha lite äldre barn och sen på kvällen är det träning med gympatjejerna,ska nog filma och ta lite kort imorgon tänkte jag :)

Snart är det dags för Ola i melodifestivalen i västerås,fatta jublet när vi såg att han skulle vara där,vi knasbollar räknar ju västerås som våran hemstad ;Doch jag är givetvis på plats (oväntat va? ;) både på genrepet den 16:e och själva DELFINALEN ;D dock kommer jag åka ner till Pernilla redan nästa onsdag eftersom jag ändå har inläsning torsdag och fredag,så vi ska umgås lite innan resten av våra kompanjoner från skåne,halland och givetvis gotland eftersom mosan också kommer,så ska vi bo i en stuga 7 tjejer torsdag-söndag :) fast på torsdagen blir vi bara fem stycken,men ändå :D mysigt ska det bli iaf :D jag längtar såå sjukt mycket :D :D

image35hämtad från www.svt.se/melodifestivalen

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hello handsome ;) Jag längtar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback