okej,det blev inget årsinlägg..

men nu ska jag faktiskt försöka aktivera min blogg igen. jag gillar ju och skriva egentligen,så jag förstår inte varför jag inte håller bloggen vid liv.


nåja,ska börja berätta om mitt liv nu iaf :)


jag har klarat av pedagogiskt arbete ett,avslutade den kursen för två veckor sen. Dock gick jag inte ut den med huvudet högt,fick en panikångestattack precis när den tog slut,liksom allting släppte,all press och sådär. :)


men nu är jag klar med den och det är jag så sjukt glad för,är äntligen inne på inriktningen,så just nu läser jag "den språkande människan" om hur barn lär sig språk,både verbalt och skriftligt :)


har hunnit med att vara på rockbjörnen också,vi SOV.. JAA;hör och häpna SOV utanför hovet :P det var lugnt fram till två på natten,då det började regna :P allting var blött sen,det var heeemskt :P


Ola vann ingenting,såå trist,men hans uppträdande ägde och han blev såå glad när han såg oss från scenen,började peka och allt :) sen utanför efterfesten hoppade han på oss och ba "När jag såg er från scenen,jag ba ÅÅÅH"

sen har det väl inte hänt så himla mycket mera som är intressant,men nu ska jag FÖRSÖKA skriva ett inlägg per dag iaf :)


http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article1695052.ab - intervju med oss utanför hovet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback