Om Ola och varför jag är som jag är.

Jag vet att det är mycket snack om varför jag gillar Ola,hur jag har råd och så vidare. Ska väl skriva om det då.


Ola är en underbar person,som verkligen har förmågan att göra mig glad. Hör bara på det här,förra söndagen var jag ganska sur och lite smådeppig,men jag och Pernilla bestämde oss ändå för att åka till hotellet i västerås där alla artister hade sovit under melodifestivalen. Ola kommer och sätter sig i bilen,börjar vinka som en galning,jag kan inte låta bli att le som ett fån tillbaka. Han hoppar ur bilen och ger oss varsin stor kram och tjejer "tjaa tjejer,är det bra eller? nu tar vi Kiruna" liksom,då kunde jag inte låta bli att le. Han får mig alltid på bra humör och hans musik är verkligen guld. Det finns en låt för varje tillfälle. Till exempel nu så ploppade "can't get enough" upp i min spelningslista och jag ler genast som ett fån och vill verkligen bara börja dansa :D

Genom Ola har jag träffat många av mina närmsta vänner och när man åker runt på spelningar så träffar man många av dem eftersom vi alla bor så utspritt,så är det perfekt tillfälle att träffa alla på spelningar och signeringar.

Sen vet jag att många undrar vart jag får pengarna ifrån. Tänk lite. Många av er som undrar lägger säkert mycket pengar på inredning,luncher ute,krogkvällar och så vidare. Där går ju era pengar och mina pengar går till resor,svårare än så är det väl inte? Bara för att man är student behöver man ju inte bara sitta inne och ruttna? det är bara så att jag inte uppskattar att supa upp mina pengar (okej.. typ en gång i halvåret kanske jag dricker,men inte mera). Så nu vet ni det också :)

Det är också många som frågar vad Andreas säger om det här. Det är liksom mitt intresse (okej,det är inte direkt en sport,men ändå). Som min vän Stina fyndigt sa "Ola är din bandyklubba" och hon har så rätt. Tänk lite. jag skulle inte direkt ha kvar min pojkvän om jag var kär i Ola. Ola för mig är en underbar människa som jag tycker jättemycket om,på en VÄNSKAPLIG nivå. :)

image43
jag gillar inte hur jag ser ut på den här bilden,men jag tycker verkligen om hur Ola blev.
Han ser så naturligt avslappnad ut :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: ja och det tycker jag är av helt fel anledning, det är inte världens viktigaste sak att vara smal som en supermodell.
vilken söt bild på er båda!

Postat av: Camilla

Bra skrivet :D

2008-02-27 @ 23:07:42
URL: http://mylifeascamilla.blogg.se/
Postat av: Lina

vad roligt att du gillade texten om mammor som jag skrivit och så måste jag säga att jag är inte lite avis på dig för att du har träffat björn och nu ser jag att du har träffat ola med. är du en kändismagnet? hehe :P

ojojoj så vad är det man får äta enligt gi-metoden egentligen?

2008-02-27 @ 23:52:57
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: Magdalena

Åh söta alex, det är absolut inget fel på hur du ser ut på bilden heller =)

2008-02-28 @ 20:16:18
Postat av: Emelie

så sant så..Ola gör en glad..det spelar ingen roll vad andra säger han gör en glad!! :) spelar igen roll om man ser eller träffar hnm en eller 100 gånger...Han är alltid samma Ola som gör en glad!!

2008-03-01 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback