Pigg och alert

igen då ^^ HAHAH,sov till elva igen,det var sjukt nice :)
dock känner jag mig halvseg idag,så det blir ingen riktig stavgångspromenad,kommer bara traska iväg till affären och handla lite inför ikväll,ska mysa framför tvn till melodifestivalen hade jag tänkt :D ser dock mest framemot nästa vecka när det blir melodifestivalen i västerås för mig :D alltså,fatta turen att Ola hamnade just i västerås,det är så sjukt overkligt liksom.

Kommer sticka på onsdag redan,eftersom artisterna signerar löpsedlar i gallerian torsdag,fredag och lördag :) som tur är har jag inläsning då också,så det passar utmärkt att sticka då ;D ska bli underbart att träffa alla tjejer och mysigt vi som ska bo tillsammans i Moas fasters stuga :D

Ska ta och plugga lite nu tänkte jag,ska läsa lite i en bok som heter "berätta! insperation och teknik" verkar riktigt spännande :) vore underbart att bli riktigt duktig på att kunna berätta bra :)

återkommer väl lite senare med ytterligare ett inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha ja västerås here we come :D haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback