rensat..

så,nu har jag sorterat mina inlägg i bloggen,skönt att ha lite ordning :D
(ska jag säga som är världens slarvmaja;P)
nåja,nu har jag iaf varit ute på en timmes promenad med stavarna,sjuuuukt svettig när jag kom in,men det blev iaf 8009 steg enligt stegräknaren :D har precis käkat lite också,tacos idag igen till lunch,men har haft massa tacoköttfärs över,så det har varit så lätt att äta det :) måste ta tag i diskning och sånt nu,har verkligen ingen lust,men ska lyssna på micke och sofia på rix så blir det nog bra :D

återkommer nog med ett inlägg senare ikväll ska ni se :D

Kommentarer
Postat av: Jeliti

Hej där, du verkar vara en modeintresserad tjej! Gör gärna ett besök i våran nystartade blogg och lämna gärna efter dig en liten kommentar om vad du tycker och tänker!
/ Jenny, Lina, Tilda...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback