städdags..

japp,nu måste jag ta tag i det,diska och plocka lite allmänt,slarvmaja som jag är så skjuter jag alltid upp det så långt som jag bara kan. När man väl börjar går det ju oftast rätt fort och jag brukar alltid lyssna igenom gamla skivor när jag städar,så det blir även likadant idag :)

Jag har även tagit en promenad idag,blev dock bara 25 minuter,kände mig så himla seg i benen och börjar få ont i halsen. Får hoppas att jag inte blir sjuk nu när jag snart åker till västerås :)


Andreas är även på väg hem nu,han trodde dom skulle vara hemma runt halv åtta. igår förlorade dem mot Sundsvall med 10-0 och idag vann dom mot Söråker med 3-1 eller vad han sa xD HAHAHAH


Återkommer nog med ett inlägg innan jag går och lägger mig också,börjar 13 imorn,alltid lika trevligt ;)


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: EXAKT det jag menar, bra där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback