tidig morgon..

och en trött Alex :P att jag aldrig lär mig att sova i tid,det är faktiskt helt otroligt egentligen ^^ HAHAHAHA
men jag slutar iaf 12 idag,så då blir det hem och ta en tupplur innan det blir dags för en promenad med stavarna som pappa köpte till mig när han,mamma och amanda var här fredag-lördag :)

just nu är den största frågan om jag ska orka äta frukost eller inte.. tror faktiskt att det inte blir någon,som vanligt mår jag sådär fruktansvärt illa på morgonen..jag vet inte vad det är,men jag kan verkligen inte äta frukost,inte min grej helt enkelt!!

Idag ska jag ha workshop tre timmar om sagor,ett projekt vi ska jobba ganska länge med.. Jag behöver dock hitta en person med utomeuropeiskt ursprung som kan träffa mig och berätta en saga,känner du dig träffad,så hojta till ;D

det blir mjukiskläder för heela slanten idag känner jag,finns nog inget som är skönare om jag ska vara ärlig ;P HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback