tisdag..

började med att jag skulle till Svärdsjö och  min nya VFU skola. Dock fick jag ett mess från min handledare om att hon skulle vara ensam i barngruppen och då skulle det bli svårt att ha möte med mig. Så jag gick och la mig igen,halvsov fram tills typ nu (A) HAHA,men det finns inget bättre än att bara ligga i sängen :)

nu ska jag göra en omelett till frukost och sen gå min dagliga promenad med stavarna,idag är det 45 minuter som gäller :) Andreas ska bort till sin VFU skola så jag går med honom halva tiden för att sen vända om ^^ efter det ska jag väl få i mig lite lunch,ta en dusch och slappa lite för att sen runt 4 tiden åka och träna tjejerna i gymnastik. Idag har jag planerat att vi ska träna på volterna,vi behöver träna höjden,så det blir att bygga upp ett mattberg.

nej,nu börjar jag bli hungrig,omelett nästa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback