torsdag it is :)

idag har jag varit nästan en full dag i skolan 9-14:30 tror jag det blev.
Vi håller iaf på med temat sagor/berättelser, så idag blev vi indelade i grupper där vi skulle skriva egna berättelser :) vi fick en kvart på oss och vi skrev om ett diamantarmband som blir upphittat i sanden :)
efter det så skulle vi gestalta den här sagan genom teater och sedan hade vi lunch :) jag åt min medhavda kycklingsallad och en morot,sen var det dags för berättelsernas värld igen!

Den här gången fick vi en annan grupps berättelse som vi skulle gestalta med hjälp av dockor eller skuggteater :)
Det var sjukt roligt :D sen tog jag en promenad från skolan till stan,gick in på apoteket och köpte ett bandage till Andreas,för han stukade foten idag när han åkte skidor xD HAAHA,sen hamnade jag även på HM och kunde inte låta bli att köpa en tröja,en sån där "Fashion for AIDS" ni vet :) lägger nog ut en bild sen när jag orkar plocka fram kameran ;P HAHAH

Sen gick jag in på ICA och handlade lite,gurka,tomater och frysta grönsaker :) sen blev det bussen hem,proppfull som vanligt på eftermiddagen,seeegt xD

Nu är jag hemma,har ätit tacos och nu slöar jag bara,funderar på om man ska se på gaygalan eller spela sims,dagens i-landsproblem xD HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Pernilla

... eller om du ska fortsätta prata med Pernilla på msn? :D HAHAHA nerå, men frysta grönsaker is the shit o sagor är bra dom oxå!!!! vi ska ju skriva en egen snart mohaha! ;)

Postat av: Anonym

tips: http://sanitown.myminicity.com/

2008-02-07 @ 20:23:50
Postat av: Madde

men visst funkar det bra detta? x)
ja tycker vi är fan värda en applåd =D HAHAHAHA

2008-02-07 @ 22:34:41
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hahaha skratta åt andras olyckor, gör det xD Åh vad gott med tacos, undra vad vi ska äta idag =)

2008-02-08 @ 15:11:48
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback