alltså..

min blogg är sjukt tråkig,undrar vad för folk som läser den? ;P

jaja,i veckan har jag jobbat,jobbat,jobbat,gympat,gympat och sovit ;P sådär se rmitt liv ut nu,lalalala,hej jag är en nörd ;P haha

men imorse fick jag migrän,de sööög,eftersom jag skulle ha åkt till Pernilla och umgåtts med henne och Jennifer.. jaja,de får bli nästa helg,eller helgen efter ;P

nu ska jag iaf se let's dance,så jag har lite underhållning ;P
Andreas kommer inte hem förns imorn bitti,de är lite tråkigt,men de ska inte bli såå sent för mig ikväll,så jag är pigg tills han kommer hem :)

utgång imorn eventuellt och sen bio i v-ås med mina underbara knasbollar :D

sen är de en ny arbetsvecka man ska vara pigg och fräsch för :P

kanske kommer ett inlägg i let's dance pausen,vem vet? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback