har visst blivit listor dom senaste gångerna..

så nu ska jag väl skriva ett seriöst blogg inlägg,frågan är dock vad de ska handla om (a) hahaaha

som vanligt är jag uppe ALLDELES för länge om nätterna.. men idag så hade jag tänkt att sova tidigt,redan vid tolv typ,men så började jag kolla på hey baberiba och då blev jag pigg,så nu hamnade jag här ;P

men egentligen finns det inte så mycket och berätta om mitt liv ;P ihelgen var jag med andreas (as usual) vi slappade,pratade,tittade på film,mös,åt pizza,åt godis,sov :) ja,bara sånt mysigt :)

imorn ska jag skriva klart mitt personliga brev och skicka in till outo kompo (eller hur de stavas?) och sen har jag visst lovat mamma att vi ska på spinning,ojojoj säger jag bara ;P haha,jag som inte gillar att cykla ;P men men,beach 2007 hägrar visst har jag hört ;P

lalalalalala,vad ska jag skriva nu? (a)


jaja,over and out,godnatt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback