:)

alltså min blogg blir lite  halvtdöende nuförtiden (a) men jag jobbar och så,så jag känner inte för att sitta vid datorn emellan åt,men men ;P

idag ha rjag varit och fikat med Sofia och nu slutade det med att vi ska på speedway ;P de har jag ALDRIG varit på,men idag blir det av :p

och jag vet att de är många (eller ja några) :P som tycker om att läsa om kommentarerna jag får från Allan,så här kommer en från igår ^^ jag kom in på hans komntor och ba: "nu tänker ni,JAHA,här kommer hon igen" Allan ba: "jaaaa,hon med stort H" det lät så gulligt ^^

(Moa,Pernilla och Jennifer,nu är ni nöjda va? ;P HAHAHA)


här är en låt som är tillägnad min älskade syster,som jag hälsade på i helgen,du är såå bäst <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahah awh he's so cute! (a)
HAHAH jaa, nu är jag nöjd! :D haha (L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback