torsdag :)

nu ska jag äntligen skriva om kryssningen och det,visst har ni väntat? ;)

men iaf: torsdag: jag hade ställt klockan på nio,så jag kunde ta det lugnt inför resan och så,packa och bla bla bla :)
packade och så,sen kom jag på att jag behövde lite nya kläder,så jag gick ner på stan vid elva,och det var döö varmt,så jag var helt svettig när jag kom fram :P så först gick jag till franzéns och köpte nya jeans,svarta med nåt slags mönster på bakfickorna,skiittsnygga :D
sen gick jag till Canelli och köpte en jättemysig tunika,den är typ blommig och så ska man knyta på sidan,jättefin :D
sen gick jag till skoaffären och köpte ett par suuupersöta skor :D tygskor som är typ rutiga med en rosett längst fram,jag blev kär direkt :D
sen gick jag vidare till dolores och köpte en ny foundation :p så det blev en dyyr förmiddag,men det får man väl ta ibland (a)..
sen gick jag till tågstationen och åkte iväg till västerås,för att sen byta tåg för att åka vidare till sthlm ^^
i sthlm träffade jag min älskade Andreas och hans kompis åstrand ;P
vi gick och köpte kina mat och sen gick vi bort till riddarholmen och satt vid vattnet och käkade,det var jättemysigt :D

så vi satt där ett tag,snackade och så,sen började vi gå bort mot slussen,där vi skulle träffa åstrands andra kompisar och åka till båten och så.. efter ett tag klev vi på bussen och åkte iväg,kom fram till hamnen och började köa för att få våra biljetter och sen köade vi för att få komma på båten ;P

väl på båten gick vi först en snabbis till hytten,men sen var jimmy och dom hungriga (åstrands kompisar) . så då hängde vi med dem till en resturang och så käkade dem,men jag och andreas och åstrand tog en varsin cider bara :)  sen gick vi till tax-free och handlade lite och sen gick vi ner till hytten och förfestade lite ;P men jag var typ nykter hela kvällen,jag mådde typ illa av att tänka på alkohol,så då blev det lugnt ;P
Andreas körde iaf stenhårt och var sjuukt full,så jag fick ta hand om honom,stackarn (a) ..
vi kollade på några band och pratade med lite folk,men vid typ halv ett gick vi ner till hytten och där stannade jag kvar sen,när Andreas och åstrand gick för att se ett till band,sen kom dem tillbaka vid typ halv tre och Andreas stendäckade i sängen där JAG tänkte sova ;P liksom då skulle hans favoritband spelade,men han däckade istället,så dan efter ¨ångrande han sig nog liiite (a) HAHAHAHAH


(nu ska jag ut och åka inlines,fortsätter skriva sedan)

Kommentarer
Postat av: Fagersta Linda

Jag vill också på kryssning.. shiet va kul!

2007-05-07 @ 20:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback