:)

helgen var gaalet äg :D kolla min bilddagbok för allt som hände,jag pallar inte att blogga om det,men den innehöll promenad med benji och kevin,fantastisk konsert och ett besök inne i sviten med Ola och company ^^ HAHAHAHA

just nu befinner jag mig i Fagersta. Andreas har dragit axeln ur led,så vi är hemma nu. Stackarn,jag lider så med honom..

Imorn sticker jag,pernilla och moa på fotboll,Sverige-Lettland,AVGÖRANDE :D kommer bli sjukt grymt,men jääävligt kallt också ;O HAHAHAH
sover hos Pernilla,sen åker jag med mamma hem på torsdag och sover hemma tills på fredag,för att på fredag gå och hälsa på jobbet och sen åka till västerås med Pernilla och sen hämta Jessan ;D då ska vi ha lite trevligt i västerås,käka och så eventuellt,sen ska vi hem till Pernilla och göra en tårta och då dyker Moa upp också :D

på lördag blir det kupolen på förmiddag/eftermiddagen,för att sen åka hem och fixa iordning oss och gå på julgalan i västerås,Ola är såklart med,kommer bli fett grymt :D

dock känner jag mig inte helt frisk,fryser hela tiden och är sådär allmänt hängig,så jääkla tråkigt. Nåja,det är bara att kämpa sig igenom.

Det här blir ett så sjukt osammanhängande inlägg,men aja,det ska man väl bjuda på ibland också ;P HAHAH

Kommentarer
Postat av: Moa

uhuu, alla är typ förkylda nu för tiden :o jag känner mig också lite hängig :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback