p3 live session + dag hos Pernilla + nyhetsmorgon ^^

åh,det var typ helt grymt och underbart :D
jag kom till sthlm runt fem,då kom det massa tjejer och mötte mig: Jessan,Lisa,Pernilla,Jennifer,Angelica,Carro,Stina och Emelie ^^ vi gick och köpte biljetter till bussen och sen gick vi till busshållsplatsen och åkte bort till radiohuset och träffade alla andra tjejer där :D efter ett tag blev vi hungriga,så vi beslutade oss för att utforska stadsdelen där vi befann oss :D till slut hamnade vi på mc donalds ;D HAAH
vi käkade och så,sen gick vi tillbaka och på p3 började dem flesta leka lite,men jag orkade inte,så jag försökte plugga lite istället.. det gick väl SÅDÄR :P HAHAHA
sen kom therese och ville filma till my life as Ola,så då fick vi ställa upp oss lite och typ prata i munnen på varann om skivan :D haha,det var väl kul,så nån gång i framtiden är vi väl med där ;D HAHAHA

vid 9 fick vi komma in och det var supermysigt :D :D liksom,som ett café med bord och stolar :D och så fick vi hämta kaffe eller te och kakor och godis :D :D
vid halv tio började sändningen och Ola var hur bra som helst :D :D vid fem i halv elva var det dags för oss som skulle ställa frågor att kliva upp på scenen :P snacka om att jag var nervös,men samtidigt var det en skitkul upplevelse :D
på slutet sjöng Ola rain och vi fick sjunga en rad ;D HAHA,och sen var det Natalie,då ställde vi oss upp allihopa och shakade lite,det var svinkul :D :D efteråt kramade jag ALLA hej då snabbt,för vi var tvugna och sticka till centralen och åka hem :P lite trist,men så är det ibland ;P vi fick ta taxi,för det kom ingen buss :O haha,men jaa,det gick bra det också :D :D

sen åkte vi pendeltåg till bålsta och därifrån buss till enköping ;D i enköping hämtade Pernillas mamma oss och så åkte vi bil hem till henne,hemma hos henne var vi sega på att gå och sova och Pernilla började käka ungspannkaka vid 3 ;D HAHAHA,vi låg väl och pratade till fyra kanske och det var som vanligt,samtalet blev seeegare och seeegare tills vi somnade ;DHAHAA

vid halv tolv ringde min mamma och så bestämde vi att vi skulle käka lunch på pizzerian i ramnäs :P jag och pernilla var dock sega,så vi kom liiite sent (A) HAHA,ooops ^^ men mamma bjöd på mat iaf ;D sen tog vi en promenad med henne till hennes jobb och sen gick jag och Pernilla en tur i skogen och det var värsta mysigt och skönt ute :D sen kom vi hem till pernilla igen,då bytte hon om och sen åkte vi in till stan och handlade mat åt dovise och sen gick vi in på ICA maxi och då hörde vi att Olas skiva spelades där :D vääärsta roligt :D

sen åkte vi vidare till stallet och var där ett bra tag :D sen åkte vi hem till Pernilla igen och då kom Jennifer och sen käkade vi lite och bara var allmänt sega :D vid elva,tror jag vi gick och la oss,somnade vid halv tolv,tolv,iaf jag och jennifer,dock inte pernilla :P HAHA,vid 3 ringde klockan :O haha,snacka om seeegt :P vi gick upp som tre vandrande lik och gjorde iordning oss och satte oss i bilen och åkte till västerås,var framme där 4:30 typ,då gick vi till bussen som skulleg å 4:50 ;P sen satt vi och typ sov hela vägen till sthlm,var framme 6:10 typ,då tog vi tunnelbanan till gärdet och sen gick vi till tv4 huset ;D satt där utanför en stund,sen kom det en studio människa och en kamera människa och började filma oss ;D HAHAAH,sen sa hon att det var 90% säkert att vi kunde få komma in och se framträdandet ;P men hon kom aldrig och hämtade oss,snacka om att vi blev besvikna ;O haah

men aa,sen kom Ola iaf,vid typ 10,så vi pratade lite grann och fick varsin mysig kram och han var värsta glad att vi var där :D och när han fick godis av oss,han ba "Ååh,nu har jag nåt och tugga på under dagen,TACK" haha,han är såå bäst :D

sen gick vi en stund på stan i sthlm och hittade värsta roliga grejen till Ola som han ska få imorn :D en tröja med bilder på Zlatan och så står det Ibramhimovic (stavning?) på ryggen och sen 8 ;D HAHA,hoppas han blir glad :D

vi gick och käkade i kungshallen också,mums mums :D sen gick vi tillbaka till centralen och jag hoppade på mitt tåg till falun och sov typ hela vägen ;D HAHAHA

snart kommer Jennifer och Pernilla hit också,så ska vi till gävle imorn :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback