tha weekend ;D HAHAHA

i fredags klev jag,jennifer och pernilla upp klockan 3 på natten :O vi skulle ju till nyhetsmorgon och hänga utanför,eftersom en viss MR svensson befann sig innanför väggarna ;D HAHA,men aa,vi klev upp vid tre och såg ut som tre riktigt vackra lik,HAHAH
runt fyra var vi klara och satte oss i bilen och Pernilla körde till västerås :D där ställde vi oss på långtidsparkeringen och sen gick vi till busstationen. Hoppade på bussen,som var ganska full,men det gjorde inte så mycket,vi ville ju ändå sova i ungefär en och en halvtimme ;D vi var framme i sthlm vid 6:10,då tog vi tunnelbanan till gärdet och gick till tv4 huset,där var vi väl runt tjugo i sju,så satt vi där och väntade ;D HAHA

vid halv åtta kom det ut lite studiomänniskor och kameramänniskor,som filmade oss och studiomänniskan sa att vi antagligen skulle få komma in till nästa uppträdande :D
men inte fick vi det.. snacka om att hon ljög. då blev vi sura.. (A) HAHA

men vi väntade där ute till typ fem i tio,då kom Ola,och pratade i telefon och blev heeelt chockad när han såg oss,han pratade i telefon,så han ba till den i telefonen "duu,jag ringer dig SENARE,hej då" sen började han babbla massor,och så ville han kramas,men en motorcykel och taxibil var i vägen,så han typ slängde iväg taxidörren för att vi skulle kunna kramas,liksom,han är bäst :D HAHAH så pratade vi lite,han fick lite godis och sen hoppade han in i taxin och åkte vidare ^^ vi gick tillbaka till tunnelbanan,åkte till hötorget och gick runt där lite,köpte en rolig tröja till Ola,en Zlatan t-shirt ^^ HAHAHHA,sen gick vi till kungshallen och käkade,det var mums :D sen stack vi tilbaka till centralen och jag hoppade på tåget till Falun,för jag var döötrött ^^ HAHAA,så jag sov typ hela vägen hem ;P

var hemma vid typ halv fyra,tog bussen som gick kvart i fyra,så vid tio över fyra var jag ÄNTLIGEN i lägenheten :D slappade och städade,eftersom en av andreas lumparkompisar och hans flickvän skulle bo hos oss över helgen ;P
andreas åkte in till stan och mötte dem,jag orkade inte (A)HAHAHA,sen käkade vi lite och kollade på idol,sen typ stupade jag i säng :D sov typ 10 timmar,så jävla skönt ^^ HAHA,sen hela lördagen väntade jag på att jennifer och pernilla skulle komma :D :D vid fem ringer dem och säger att dem är någonstans som jag inte känner till först ^^ HAHAHA,men till slut hittade dem hem till mig och vi tog bilen in till stan och hyrde film,gick förbi hotellet ola "bodde" på när det var rix fm ;D HAHA,vi hyrde iaf "vem vill bli miljonär spelet ;P,rosa-the movie och mitt liv som popstjärna",sen svängde vi in på willys på vägen hem och köpte lite godis och dricka och sånt ;D

vi kom hem till mig och lagade mat,fläskfilé,strips,beasås,vitlöksbröd och sallad,och det var sjuukt gott :D samtidigt flummade vi lite och spelade in "Our life as knasbollarna" HAHAH,så klockrent ;D
efter vi hade käkat så spelade vi "vem vill bli miljonär" och vi behöver inte kommentera vem som vann ALLA tre gånger *host*JAG*host* HAHAHAHA :D sen kollade vi på rosa-the movie och min kommentar om Freddie Åsblom var bäst "ååh,vad söt han var.. eller vänta lite,han är för fan typ 12" HAHAHAHAH :D men den filmen var ganska jobbig,sån här hög pinsamhetsfaktor,så vi typ gömde oss under täckena hela tiden ;D HAHA,men den slutade lyckligt iaf och jag hade rätt om det där med rosorna :D HAHAHA

sen kollade vi på mitt liv som popstjärna,och herregud vad jag ÄLSKAR den filmen :O åh,den är så jävla bra :D HAHAHA
sen lyssnade vi på Olas skiva en stund och sen låg vi och pratade,men Pernilla somnade mitt i ALLT :P HAHA,värsta ovanligt för henne,hon brukar alltid vara vaken sist ^^ men vi somnade till slut iaf ;D HAHAHA

halv åtta ringde klockan,då segade vi oss upp och gjorde oss iordning,runt kvart i nio satte vi oss i bilen och körde mot valbo köpcentrum i gävle :D vi var framme typ tjugo i tio,då satt vi i bilen en stund,tills vi såg att det var öppet in till köpcentrumet,så då gick vi in ;D HAHAH
Helena kom efter ett tag också :D och sen dök madde upp,och emelie :D
Och vid 12 kom världens bästa Ola :D han sjöng först SOS,sen If you gave me your love och sen NATALIIE :D den har man ju aldrig hört förut,nej nej ^^ HAHAHA

sen var det signering,och den var så jävla grym :D ola var sötast ever :D HAHA,när jag kom fram,han ba "tjeeena snygging" jag ba HAHA,började prata om något annat ^^ sen har jag typ minnesförlust,men han sa massa roliga saker iaf :D

och nu är jag trött på att blogga,SORRY ;D HAHA,men det blev lite grann iaf ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha nejmen vi har ju aaaaldrig hört natalie förut 8-) neeeeejdå.. xD

Postat av: Jessica

Men vad sa han om tröjan då? :O Det har jag glömt fråga! För ni gav väl den?

2007-10-10 @ 00:38:57
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Pernilla

wohooo :D kul blogg! ;) o jag är såååå duktig nu med att kommentera!.. De va i varje fall JÄTTEROLIGA dagar :D hela veckan va värsta OLA-veckan! hahaha ^^

2007-10-10 @ 11:54:23
Postat av: Jessica

HAHA va kul xD

2007-10-10 @ 13:50:23
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jennifer

Tack för en otroligt rolig vecka ALex! :D Vi måste göra om det tycker jag, vi får lov att säga det till Ola! (a) hahaha ;D (L)(L)

2007-10-11 @ 08:13:21
URL: http://knasjennifer.blogg.se
Postat av: Anonym

VAR är korten Alex????????????
Kram

2007-10-11 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback