veckan so far..

måndag:
skola,började 9,vi hade studiegrupp,gjorde en affish,plansch eller skylt (eller vad man vill kalla det),om norges läroplan :P sen käkade vi vid halv tolv och sen hade vi storgrupp vid 13,där vi redovisade om våran affish eller vad jag ska kalla det ^^ HAHHA,sen fick vi sitta i kö och vänta på vårat tentaresultat :P efter en och en halvtimme fick jag komma in,före Sebastian,han var så gentlemannamässig och lät mig gå före ^^ HAHA,så fick jag komma in och min seminarieledare sa att jag typ trasslat till mig på en fråga,så om jag fixade den muntligt,så skulle jag få godkänt,men jag lyckades prata till mig så jag fick godkänt iaf :D det var en sån lättnad,för hade jag blivit tvungen och göra om,så skulle jag inte kunna komma till värmdö och träffa alla tjejer :O nej,nu tänker vi inte på det,för jag klarade den faktiskt :D

sen kom jag hem och gjorde mat,tacos blev det,vi firade lite att vi båda hade klarat tentan :D sen tog vi det bara lugnt på kvällen,somnade ganska tidigt :)

tisdag:
inte så kul dag i skolan måste jag säga. vi skulle ha workshops i olika gestaltningsformer,som teater,ljudinspelning,filminspelning,foto och bild. och vad fick jag? JOO,bild :O jag som HATAR att rita,så skulle vi visa upp det för typ 80 pers ... :O jag fick en liten panikattack i skolan,men jaja ^^ HAHAHA,till slut lostnade det för mig och jag kunde också rita.. eller aa,försökte iaf ;D HAHAHAHA
sen visade vi upp de där,och sen var det bara att åka hem,skönt skönt ;D
slappade mest hela kvällen,blev ganska sent eftersom vi hade inläsningsdag på onsdagen :)

onsdag:
inläsningsdag,vilket betyder sovmorgon ^^ HAHHA,sen blev det plugg en stund och sen tog jag bussen till kupolen och träffade Andréa och pappa :D vi shoppade lite,jag köpte till och med ett par STÖVLAR :O jag som inte ALLS brukar använda sånt :O HAHAHA,sen fick jag pengar av pappa till en adidaströja som jag spanat på läääänge :D HAHAHA,sen var pappa så snäll att han tog vägen över falun hem,så jag fick skjuss :D HAHAAH,sen gick jag och la mig ganska tidigt,eftersom det var en ganska "lång" dag i skolan :P

torsdag:
vaknade med fetaste huvudvärken.. men jag ville verkligen inte missa mer i skolan,så jag masade mig dit. Föreläsningen var skitjobbig,eftersom jag hade så jävla ont i huvudet,men jag pallade ändå. Sen var det studiegrupp,vi kom fram till en del bra grejer och jag kände mig delaktig för första gången på hela terminen typ. Sen var det lunch,så andreas bjöd mig :D sötnos :),sen var det seminarium om hållbar utveckling,vi fick igång en hyfsad intressant diskussion om det :) sen skulle jag och två tjejer till göra muntliga tentan. Jag fick en fråga som jag kunde hyfsat bra,så jag snackade i typ 5 minuter och det gick bra,jag klarade den iaf :D sen åkte jag hem,lagade mat,wok fick det bli,mums mums :D sen blev det bara slappt ;D HAHAHA

nu är jag strax på väg till stan,ska inhandla den där adidaströjan och lite mat tills ikväll,då jag ska göra tacopaj :D

ha en trevlig helg :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback