jag kan OM jag vill..

är ett talesätt som stämmer vääääääldigt bra på mig xD vissa dagar gör jag ingenting vettigt,bara sitter framför datorn eller kollar på tv. Idag har jag städat hela lägenheten,diskat,lagt undan vinterkläder och skor,tvättat och ringt och sagt upp två prenumenationer som jag har haft. Med tanke på hur lat jag kan vara ibland är det verkligen bra jobbat :D eftersom jag har städat allt idag,så tar jag en pluggdag imorgon,är ju lättare att fokusera på pluggandet när man har det rent omkring sig.

Ska strax ner till tvättstugan och ta ur de sista maskinerna och slänga in en del i torktumlaren,sen blir det ananaspaj och vaniljglass framför ett förhäxad avsnitt,det är jag trots allt värd nu!

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe oj inte illa ;)
hahha säg inte det xD dem kan komma när man minst anar det hahahahah xD

yes så menade jag =D hahahah

Postat av: Madde

haha ja annars köper du den nästa månad =D hahaha

2008-04-23 @ 16:02:45
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback