Måndag

japp,idag är det måndag för den som har missat det ;P

idag har jag pluggat lite grammatik,håller på med fonetik just nu,alltså hur ord låter och sådär ;P tagit en 45 minuters promenad där jag gick av mig all ilska jag samlat på mig under ett tag,var riktigt skönt och bara få ta i och inte riktigt tänka på någonting när man gick där. Sen har jag städat lite grann och bytt lakan,kommer bli underbart att sova i den sängen inatt ;) har tagit en dusch också,så nu sitter jag här,helt ren och fräsch. Ska strax plocka lite till här hemma,det kan inte vara kul och bo ihop med mig med tanke på vilken riktig slarvmaja jag är ;) HAHAH

Helgen har förövrigt varit bra. I fredags var det lugnt som gällde,kollade på OZ och sådär bara. I lördags så var vi på fest,mycket trevligt att träffa folk från Andreas klass och sådär :) igår var jag lite halvbakis trots att jag inte drack så mycket,så vi kollade på sammanlagt 8 avsnitt,dom är ungefär 53 minuter långa (A) HAHA,så blev det såklart en varsin pizza,cola och lite choklad :)

det som har hänt sen jag skrev sist,ska uppdatera minst en gång om dagen de dagar jag är hemma nu framöver :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjaaa fan vad cool din blogg är.
att man blir avensjuk

men spana in min blogg.
den är så jävla patetisk... ahhaha

2008-04-14 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback