Nu är jag hemma igen.

Blev en ganska snabbvisit i skolan ;P Unnade mig en glass innan vi började eftersom det var så fint väder och sen jobbade vi med våran powerpointpresentation i två timmar,sen var det klart :D så ska den redovisas imorn,börjar halv nio och slutar tio,sen är jag ledig tills på måndag ;) Eller aa,ledig och ledig,har lite artiklar som jag ska läsa hemma onsdag och torsdag. På fredag bär det av till Linköping med Pernilla :D det ska bli fett nice!! Sen på lördag blir det att vara hemma i Fagersta då Andreas fyller 21 år!! Grattis till dig älskling!

Nu tror jag att jag ska ta en promenad i solen och sen hoppa in i duschen och jaa.. vad ska jag göra sen? ;O HAHAHAH JUST DET! Fick hem AVIN på våran box idag så den ska jag nog hämta :D ÄNTLIGEN TV KANALER IGEEEEN :D :D :D hahah,jaa,så nu vet ni det också ;)

nej dags att kila vettja :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni till fagersta nu till helgen? det ska carin/mapa också. ska ni hem på valborg? det ska vi! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback