Nu ska jag seriöst ta tag i bloggandet..

Det LOOOVAR jag!!!

Nåväl,just nu sitter jag och tar det lite lugnt innan jag ska åka till skolan. Har seminarium om bisatser 12-14 idag,ganska bekväm dag om man får säga så ;P när jag kommer hem så har jag faktiskt inga direkta planer,göra lite sit-ups iaf,men vi får se hur det blir med en promenad,jag avskyr verkligen SNÖ!!
Förövrigt så tycker jag att det vi håller på med i grammatiken är skiiiiiiiitsvårt :O undrar om jag någonsin kommer bli bra på det.. nåväl,det gäller och tänka positivt.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag är absolut helt avundsjuk på dig alexandra! :O :P
/ Jonna

Postat av: Madde

ja det hoppas ja :O ;) haha

2008-04-10 @ 15:58:16
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback