Ojojojoj..

idag har jag varit duktig. Har pluggat en del,så jag känner mig hyfsat redo inför imorn när vi ska ha studiegrupp om vad som skiljer enspråkiga och tvåspråkiga barns språkutveckling. Sen har jag faktiskt tränat TVÅ gånger idag ;O haha,mer än vad jag brukar göra. En 40 minuters promenad med stavarna vid 12 tiden och sen en inliens runda på runt en halvtimme.
Har även tagit en dusch och kollat på ett OZavsnitt. Just nu väntar jag på att ugnen ska bli varm sen ska jag göra hamburgare och strips,mums ;D blir även en matlåda med pastasallad med räkor tills imorn,eftersom jag antagligen ska vara i skolan till runt 15.

Jag känner att jag nästan aldrig skriver något intressant här,jag ber om ursäkt för det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback