Onsdag

och idag är det strålande sol här i Falun som gäller :D sitter just nu med ett leende på läpparna. Jag vet inte varför,eller jo,en viss person som heter Pernilla skrev massa roliga saker till mig under natten så när jag läste allt så blev jag genast glad :D

Nu håller jag på med frukost,det blir en hårdmacka med ägg och kaviar och fil med sylt,banan och cheerios. Det behövs en rejäl frukost för jag ska börja plugga direkt efteråt och sen ska jag ta mig en promenad i det underbara vädret. Jag hoppas det är tillräckligt varmt så jag kan sitta på balkongen och läsa,det vore riktigt skönt :)

Idag ska jag läsa en bok som heter "två flugor i en smäll - att lära på sitt andraspråk" får hoppas att det blir hyfsat intressant. För att underlätta läsningen ska jag dock kolla på frågorna vi har tills imorn och fokusera på det,som student tar man ALLA genvägar man kan ;)

Så jaa,jag hoppas alla mår finfint idag,för det gör jag :D har varit några lite halvdana dagar ett tag,men nu är jag på topp igen :) längtar såå sjukt mycket till fredag,norrköping intas av knasbollarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback