Tele 2

Är då det företag som förmedlar våran digitaltv via något avtal med våran bostadsförmedlning kopparstaden.
VI har länge haft problem med våran box,då inga kanaler funkat. För någon månad sen ringde andreas dit och vi fick en ny box hemskickad. Den funkade dock inte heller,så ikväll ringde andreas igen. Då säger dem att det är något fel på just den boxer serien och att dem har återkallats. Varför då inte säga det förra gången dem ringde?

Vi skulle dock som plåster på såren få ett valfitt paket i en månad som fakta,sport och nöje. Lutar åt att vi tar fakta,är alltid trevligt att kika på dokumentärer ju.

Förövrigt känner jag mig inte 100% frisk.. Börjar få en huvudvärk som inte känns bra och så har jag växelvis frusit och svettats under dagen. Får ta och kurera mig med en panodil och en kopp te nu,för imorn är det som sagt skolan som gäller!

Kommentarer
Postat av: Madde

suck att dem inte kunna sagt det innan :O haha

ja hoppas inte att du blir sjuk :/ själv har man haft samma problem.. vart hängig och haft huvudvärk

Postat av: Deniesé

Va fint du ändrade designen!! :)

2008-04-17 @ 11:18:17
URL: http://liketolive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback