Telefonprat..

är alltid såå mysigt :D jag har pratat massor i telefon idag :D med Moa på eftermiddagen i typ en och en halvtimme och nu på kvällen blev det ca 1 timme med jessan. jag verkligen ÄLSKAR att prata i telefon. Det är så härligt och så kan man gå runt och göra massa andra saker samtidigt,som städa,diska,ta hand om tvätten och laga mat.

Har också tänt ljus för Engla i mitt fönster ikväll. Det är så sjukt det som har hänt henne. Hela veckan har man hoppats att hon ska hittas i livet,tyvärr gick det inte så. Det är så sjukt sorgligt att en liten flicka ska berövas sitt liv alldeles för tidigt.. Det är så skrämmande att en vuxen man kan göra såhär mot en liten tjej. FY fan säger jag bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback