Underbar dag!

Måste jag faktiskt säga att det är. Okej,det var riktigt riktigt segt och gå upp tidigt imorse,men upp kom jag och såg till min stora lycka att solen sken,vad lite som behövs för att man ska bli glad egentligen ;)

Åkte buss till skolan,lyssnade på rix morgon zoo hela vägen,vilka otroligt roliga människor,man blir så glad av att lyssna på dem. I skolan hade vi workshop som handlade om kommunikation,som idag fokuserade på bild och ljud. Jag hamnade i ljudgruppen,så vi fick i uppdrag att spela in ljud som uttryckte kommunikation,vi spelade in fröken ur,mobilsignaler (råkade visst spela upp Ola när han sjunger jag är en liten gåsapåg från skåne,så den kom med i våran redovisning;P) och billjud och lite allt möjligt bara :D Efter det så skulle vi sätta ihop en historia av det här ljuden,det blev en väldigt rolig sådan och alla skrattade gott åt det ;)


Sen blev det lunch,jag som hade matlåda föll för grupptrycket och käkade i  matsalen istället ;) sen var det dags för studiegrupp där vi bearbetade barns språkutveckling,både enspråkiga och flerspråkiga,känns dock som vi gick igenom det här på hemtentan,men ändå ;P


Sen blev det promenad ner till stan och bussen hem med Moa i telefon,alltid lika trevligt :D Hann vara hemma en stund innan jag och Andreas beslöt oss för en tur på inlines. Vi åkte till en pizzeria en bit bort och tog varsin glass och satt och njöt i solen :) Nu är jag hemma igen och bara tar det lugnt,ska strax börja med mat,tacopaj blir det idag :D var riktigt längesen jag gjorde det,så det ska bli mums :D


Hoppas alla har en nice dag,imorn drar jag till norrköping :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Alex, nu börjar det bli kul att läsa din blogg igen, förutom en sak, vi pratade ju om den sist vi sågs, Du vet dom istället för dem......
Stor kram tjejen..... du vet från vem.

2008-04-17 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback