Fredag,min favoritdag :)

jag vet inte varför,men fredagar har på något sätt alltid varit heliga för mig. Skoldagarna är oftast kortare och så har man hela den långa helgen framför sig,så jag älskar verkligen fredagar :D

Dock gillade jag inte den här natten. Vaknade runt tre tiden av att några fjortisar hade snöbollskrig eller något liknande utanför fönstret. Liksom,seriöst det var en torsdagnatt,okej att dem har sportlov,men man kanske bör tänka lite på omgivningen? Jag unnar dem inte att ha kul,det är inte det,men liksom,tre på natten?! nej tack!
HAHAH,jag låter som en gammal surkärring,men jaa,det får man väl bjuda på ibland också ;P

Jag kan heller aldrig plugga på fredagar. Okej,en stund på dagen,men inte när jag kommit hem eller klockan blir efter två. det är verkligen heligt för mig ;P HAHAH

idag blir det iaf bara massa slapp och mys,ska snart traska iväg till affären för att handla lite inför maten ikväll,fläskfilé med rotfrukter och sen frukt och GI-chokladmousse till efterrätt :D SÅ blir det let's dance ikväll också :) väldigt givande dag känner jag,men bra skönt är det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback