Hosta botas med en kopp te?

Det blev en aningen sen kväll igår ;P jag och Pernilla spelade patiensduell över msn till 02:10.
Det här gjorde att jag vaknade vid 12:30 :S ooops,säger jag bara. Men jag är faktiskt sjuk,så jag behöver få sova. :)
Åt frukost/lunch för ett tag sen som bestod av en tallrik laktosfri youghurt,två kokta ägg,två skivor honungsmelon och en kopp citruste.

Försöker även bota min hosta nu med ännu en kopp te. Det går väl sådär om jag ska vara ärlig,hostan är värre idag och snoret rinner som vanligt. Mina läppar är snustorra eftersom jag har andats genom munnen hela natten ;P verkligen intressant fakta känner jag ;) HAHHA

Ska eventuellt läsa lite i en bok som handlar om observationer av barn och barns berättande, eftersom vi har det i uppgift nästa vecka. Måste kolla upp exakt vad det är vi ska observera också,så det inte blir något glapp i systemet eller vad det heter ;P


Igår lämnade jag äntligen in min sagoanalys också. Den blev inte direkt lång,men jag gjorde den iallafall.


Nu loggade även min kära vän Pernilla in,så det känns som att det blir lite patiensduell igen ;) HAHA


Kommentarer
Postat av: Lina

okej, då kanske det är värt att testa ;). är det inget socker alls man får äta då?

Postat av: HELENASCITY

ha en bra dag!

2008-02-27 @ 17:11:03
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback