Städ och tvättdag.

Japp,sånt där supertråkigt ni vet,men det känns ju bara för bra när det väl är gjort :) lägenheten är sådär härligt ren så man bara njuter :) har tvättstuga just nu och vi hade en hel del tvätt,eftersom vi missade våran förra tvättid,har kört fyra maskiner,håller på och kör fyra nu och det blir säkert två eller tre till innan allt är tvättat. Har nya lakan i sängen också. Liksom,finns det något skönare än att krypa ner i sängen,nyduschad och med nya lakan? :D

Har ätit tacos idag också,så sjuukt gott det är :D sen har det faktiskt inte hänt så mycker mera om jag ska vara helt ärlig. Gud vilket roligt liv jag lever ;P HAHAH
image44

bara för jag tycker det här kortet är så mysigt :) det är taget efter den sista julgalan den 15:e december.
Blommorna är med för att vi fick dem av Ola :D Han gav oss dem från scenen,och efteråt sa han: "såklart ni skulle ha blommorna,ni förtjänade dom verkligen,så fort jag fick dem så visste jag att jag skulle ge dem till er" han är så sjukt bra så det inte är sant!!

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah, men 15 mil är nästan ingenting :D det kommer bli braaaaa :D

Postat av: Magdalena

Sån dag hade jag igår, tvättade allt som fanns i närheten, haha! Inte kul, men det ska ju göras! Så söt bild =)

2008-02-28 @ 20:13:04
Postat av: Moa

haha, ja :D
ja, eller hur :o vi får fråga honom xD

2008-02-29 @ 13:29:42
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Emelie

Men åh, vilken sööööööt bild!!!! :)

2008-03-01 @ 22:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback