Ganska seg vecka.

eller aa,jag tycker den har varit rätt nice,mest hemmaplugg,vilket är såå sjukt skönt,men då händer det inte så mycket,vilket gör att jag inte har något att blogga om ;P men jaa,jag har skrivit lite på tentan under veckan och på den andra inlämningsuppgiften,vilket gör att jag är halvklar med båda,det känns skönt :D

blir sthlm över dagen på lördag också ;) Ola har signering i city och sen ska vi nog träffa en till person,väärsta nice :D :D

idag gick jag upp vid tio fast jag somnade halv tre,jag är stolt över mig själv :D så jag har skrivit på observationsuppgiften,ätit frukost,kollat på 3 beverly hills avsnitt,lyssnat på Good enough i surroundsystemet och diskat och tränat lite grann :D en väldigt produktiv dag för att vara mig om jag ska vara ärlig :O HAHAHA


imorn ska jag vara i solan 9:30-12 och sen kommer Andreas syster och hälsar på,det blir trevligt :) ska försöka övertala henne att färga mitt hår,det börjar se förjävligt ut xD hahaha

lägger in en bild på den här söta tröjan som jag fick för halva priset på hm 124,50 ;)

image47ja


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh, I love hello kitty! Jag har tydligt råkat kommentera från syrrans bloggadress också, haha! Det skulle iaf vara från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback