Måndag som brukar vara värsta dagen på hela veckan

Visade sig vara helt otroligt bra :D Okej,imorse var jag sjukt trött,klockan ringde 6:15,något jag verkligen inte är van vid,men jag pallrade mig upp,klädde på mig och sminkade mig och gick till bussen. Eller okej,nu ljög jag,jag fick springa,som vanligt när jag ska åka tidigt xD HAHAHAHA
Bussen gick 6:47 och var framme i stan 7:10. 7:12 hoppade jag på bussen till Svärdsjö,den var framme 7:50 typ :) då gick jag för att leta reda på där jag skulle gå in och min handledare. Till slut kom hon och presenterade sig och tog med mig in i barnens klassrum. Det går 15 barn i den klassen,10 killar och 5 tjejer. RIktigt mysiga hela bunten. Hela dagen flöt på superbra,dem berättade vad dem hade gjort på sportlovet och sen jobbade dem lite i böcker och jag gick runt och tittade och hjälpte till. Sen var det fruktstund och rast,då fick jag mig en rundtur på skolan,riktigt mysig och inte alls stor,vilket kommer passa mig jättebra tror jag :)

Efter rasten så var det dags för fri lek och jag blev inblandad i ett parti av finns i sjön och sen löjliga familjen :) riktigt mysigt om jag får säga det själv :D hahahaha
sen blev det dags för lunch,alla barnen ville att jag skulle sitta brevid just den,riktiga sötnosar :) sen var det fri lek igen,jag försökte hjälpa en tjej att bygga en borg,men vi var inte så himla bra på det om jag ska vara ärlig ;P HAHAH satt även och pratade en stund med min handledare,hon verkar superbra :)

Sen var det dags för samling och fruktstund innan vi gick ut en sväng :) riktigt skönt väder var det idag också :) Jag har även lärt mig namnen på alla barnen,det är enligt min handledare ett tecken på att man är intresserad,så det känns bra ;D

när jag skulle hem hade jag sån tur att jag hann med en buss som gick 20 minuter tidigare ;P till råga på allt flirtade busschaffören rejält med mig ;P HAHHAA,han var inte ens snygg,men det var väl.. trevligt ändå ;P HAHHA

gick av bussen vid willys och handlade lite innan jag åkte hem. har i stort sett bara segat sen dess,massa nya intryck i min hjärna som jag behövde få grepp om,har dock inte lyckats än ;P HAHAAHA

men min nya praktikplats är super och jag kommer verkligen att trivas där :D ska dit på onsdag igen,då ska vi på utflykt och karda ull och sådär :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) ja det tkr jag med =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback