Slapphelg på hög nivå. :)

vilket har varit såå skönt :D har även skrivit lite på hemtentan som ska vara inne innan påsk. Men jag ska försöka vara klar nu i veckan eller till helgen,så har jag en vecka på mig med en annan inlämningsuppgift innan påsk :) vore skönt och ha både dom sakerna ur världen innan jag åker hem på påsklov ;D kommer vara i fagersta från onsdag nästa vecka till tisdag eller onsdag,vilket kommer bli riktigt nice :D har ju inte varit hem sen nyår :O oj,jääklar,var det såå längesen? hahaha,jaja,nu ska det bli skönt att tillbringa en vecka hemma ;D

ska även till karlskoga på påskafton med Moa och Pernilla,eventuellt Sofia också,och kolla på Ola :D riktigt längesen jag såg honom uppträda med mer än en låt,så nu ska det bli kul med hela turnén igen :D :D

jaa,det var väl vad jag hade och säga,ska snart kika på Wallander - mastermind,den är såå bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback