torsdag kväll - fredag :)

ojojojojojoj,igår hade vi roligt på msn :) jag,madde,magda,pernilla,moa och jennifer hade lite allvarligt flumm där,olas gästbok och OT blev väldigt drabbat :P

men me,så är de ibland och vi hade så jäkla roligt måste jag säga,grymmare tjejer får man leta länge efter :)

men de var lite av en hemsk dag igår också.. vet inte riktigt vad de är jag håller på med.. med pluggandet också.. alltså jag vill ju jobba med barn och sådär,men de är inte kul att utbilda sig till de.. men men,förhoppningsvis kommer min ork tillbaka efter jul :)

Andreas ringde igår också,och efter några dar med bara korta telefon samtal fick vi tid att snacka länge,och de var precis vad jag behövde,efter att ha pratat med honom lyckades jag se saker och ting klarare,han är så bäst :)

idag så vaknade jag ALLDELES för sent,klockan var typ halv tre (A)
så då gick jag upp,satt vid datorn en snabbis och sen åt jag frukost och sen klädde jag på mig och gick i rask takt till stationen och där träffade jag Sofia och vi tog en promenad över västanfors,skönt att få komma ut och prata av sig :) sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade pizza :)

så åkte vi hem och käkade och satt och pratade en stund,mina föräldrar är så bra :)

sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer,suttit här och kollat en bit på mean girls :P

imorn bär de av till Pernilla =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback