Komplimanger.

I det här landet tycker jag att det delas ut alldeles för lite komplimanger och ofta när man väl säger något bra om en person så får man ofta höra "men sluta nu,det är inte alls sant!"
när jag ger en person en komplimang så menar jag ju det,därför ska man ta åt sig :)

När vi var på melodifestivalen i västerås så sa anna book till mig att hon tyckte att jag hade fina ögon,jag blev jätteglad och sa "tack så jättemycket". Det är så man ska hantera komplimanger ju,eftersom man ger dem för att den andra personen ska må bra.

Känns som att i Sverige så är man typ "divig" eller en "mallgroda" om man tar åt sig av en komplimang,eller om man tycker något på sig själv är snyggt. Därför tänker jag lägga ut en bild på mina ögon som jag tycker är jättefin,för jag gillar faktiskt mina ögon :D

STÅ PÅ ER DÄRUTE!!

image42


Kommentarer
Postat av: Kim

You're great Alex :)
Jag håller med dig, man ska ta ÅT sig när man får en komplimang. Sverige är så fegt.

& Anna book har rätt, dina ögon är otroligt fina :)

Postat av: Madde

ja instämmer.. tyvärr är det jävligt svårt att ta åt sig (a) jag tror jämt att folk skojar och vill se om ja patetiskt nog tror det dem säger typ.. men det är en träningssak x)

2008-02-27 @ 18:48:36
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: Jessica

Oj oj, den där bilden känner man allt igen :D
Bra sagt hörredu, jag håller med! Sverige är dåliga på det där.

2008-02-27 @ 18:59:55
Postat av: Tobias

svar: tack härligt att höra :D

2008-02-27 @ 19:10:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Linda

japp Anna Book hade rätt, du har fina ögon.

Bra skrivet btw *tummen upp*

2008-02-28 @ 19:41:08
URL: http://laajnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback